Ennek a csillagjegynek a megismerése nehéz, fájdalmas feladat

Ennek a csillagjegynek a megismerése nehéz, fájdalmas feladat. Az út a szívéhet göröngyös és akadályokkal teli. Ahányat enged a lelkéhez lépni, legalább annyit hátra is lép utána. Nehezen bízik, mert sokat csalódott. De ki ő?

Ennek a csillagjegynek a megismerése nehéz, fájdalmas feladat

Az Ikrek csillagjegynek a megismerése nehéz, fájdalmas feladat.

Az Ikrek egy nyitott lélek benyomását kelti. A mosolya, a kedvessége, az energiái, a kommunikációja mind-mind azt sejtetik, hogy ő egy boldog, sikeres, elégedett ember. Olyan, akinek teljes az élete. Mindent megtesz ezért a látszatért.

De ez a csillagjegy már egészen kicsi korában és igen hamar megtanulta, megtapasztalta azt, hogy az életnek van egy másik, igen sötét oldala.  Egy olyan, amit gondosan elrejtenek mások elől, és semmi esetre sem beszélnek róla.

Ezért az Ikrek igazi gondolatainak, igazi lelkének megismerése nehéz és hosszadalmas, fájdalmas feladat. Nem szívesen és nem mindenkinek mutatja meg az igazi arcát, mert fél. Inkább ellöki magától a másikat, vagy pedig menekülőre fogja. Rettentően fél attól, hogy az igazi énjét megmutassa.

Apró dolgokban az Ikrek türelmetlen tud lenni, de ami a globális projekteket illeti, egészen elképesztően kitartó. Ha kell, éjjel-nappal dolgozik, csak közelebb kerüljön céljaihoz, álmaihoz. Pont emiatt sok az irigye.

A párkapcsolatában is kitartó. Ha kell évekig vár az Igazira, mert rendületlenül hisz abban, hogy létezik a nagy Ő. A kemény pofonok megedzették, soha nem ad fel semmit és végül sikerül elérnie a boldogság csillagát. Ez azonban igen hosszadalmas, fájdalmas út, de megéri végigjárni rajta, mert az Ikrek rendkívüli csillagjegy.

Miklós Edit

Facebook oldal: ITT>>>